19 Ağustos 2014 Salı

Blog tanıtım BAK BU Harika yaş maya cilt maskesi tarifi

Bu günkü Blog  tanıtımımız için rotamız bakbuharika.com
Site içeriğini dolaşırken güzel sahibesi Buket hanımında kişisel tanımında ifade ettiği gibi sağlıktan güzellik bakımına ,dekarasyondan modaya ilginizi çekebilecek ve aaa bak bu da harika dedirten zengin içeriğe sahip paylaşımlar. Kaliteli güzel  bilgilerle dopdolu içerikle karşılaşmak benim  zevkle vakit geçirmeme neden oldu.Mutlaka gezilesi incelenesi faydalanılası bir site benden söylemesi.:)

Tanıtım postumuz ise benimde bir ara bizzat kendi cildimde uyguladığım vede faydasını gördüğüm mucizevi yaş maya maskesi.


Malzeme ölçüleri ve uygulama tarifi için buyrun SİTEYE

3 yorum:

  1. Ben daha yeni gördüm bu yazıyı. Teşekkürler

    YanıtlaSil
  2. UGUISU POO CİLT MASKESİ
    Uguisu No Fun ( Bülbül Dışkısı ) Uguisu Poo (Illimunating Mask) Aydınlatıcı Cilt Maskesi Leke tedavisinde kullanılan %100 saf Uguisu No Fun ( Bülbül Dışkısı ) ile yapılmış dünyadaki tek Cilt Maskedir. Cildi aydınlatan Guanin’in en yüksek konsantrasyonunu içerir. Sadece bir kaç seans içinde parlak ve yumuşak bir cilt sağlar.

    YanıtlaSil
  3. UGUISU POO CİLT MASKESİ
    Uguisu No Fun(Bülbül Dışkısı) Uguisu Poo (Clarifying Mask) Arındırıcı Cilt Maskesi papüller semptomları veya püstüler lezyonlar (iltihablı olan ve olmayan sivilce) ile Akne sorunu yaşayan yağlı ciltler, kapsamlı açık ve yakın komedon oluşumu (siyah noktalar ve beyaz noktalar) için formüle edilmiştir .

    YanıtlaSil