21 Ağustos 2014 Perşembe

Blog tanıtım,renkliyumak.com ve şahane örgü oyuncaklar

Yediden,yetmişe hatta yedi biraz fazla oldu , beşikten yetmişe demek doğru olurdu sanırım:) oyuncakları sevmeyenimiz yoktur heralde.Heleki bu oyuncaklar kimyevi boyalar yerine orgüden yapılmışsa sağlığa zararlı hiç bir madde yoksa, işte ozaman insanın gönlü dahada rahat eder.Hem çocuklarınız için hemde biz büyüklere hitap eden rengarenk oyuncaklar,örgü bereler çantalar ve keçe süsler istiyorsanız tamda aradığınız yer renkliyumak.com.İstediğiniz ürünü sipariş edip gönül rahatlığıyla kullanıp yada sevdiklerinize hediye edebilirsiniz.Hadi ozaman ne duruyorsunuz siteyi ziyaret etmece:)




10 yorum:

  1. benim de çok severek takip ettiğim bir blog çok güzel paylaşımlar oluyor :)

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim,mutlu oldum görünce.Bende bu linki şahsi facebook sayfamda paylaştım:)
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim.Umarım bloğunuza uygun bir tanıtım olmuştur:) Sevgiler

      Sil
  3. Hoşgeldiniz.Bloğunuzu ziyaret ettim takibe aldım bende sizi.
    Eğer adresinizi aşağıda linki bulunan postuma yorum olarak eklerseniz blogunuz içersinden bir yayınla adresinizi burada paylaşabilirim.Sevgiler..
    TIKLA

    YanıtlaSil
  4. Herkes örgü oyuncak yapar Denizinkiler bir başka :))) diye bir mırıldandım yani şuan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımm böyle düşünmen ne güzel;çok mutlu oldum gerçekten:)

      Sil
    2. Hep mutlu ol Deniz' cim.

      Sil
  5. Elisiler el emegi harika. Ama inanin ondan daha guzel birsey daha var o da kadin dayanismasi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısınız Neslihan hanım,bu dayanışmanın bir parçası olmaktanda çok mutluyum.Sevgiler

      Sil