23 Ağustos 2014 Cumartesi

Evde tadilat var:)



Sevgili bloger arkadaşlarım.
Bu hafta sonu evde küçük çaplı biraz tadilat işine giriştik.
Cumartesi pazar bitirmeyi hedefliyoruz.
Bu süreçde bilgisayarımla pek ilgili olamayacağım için blog tanıtımlarına kısa bir aravermek zorundayım.
Yepyeni bir haftayla birlikte tanıtımlar nasipse devam edecek.
Mazuriyetim bundan ibarettir:)
Siz değerli dostlarımın bu durumumu anlayışla karşılayacağını umut ediyor,bize kolaylıklar sizlerede bol keyif ve neşe dolu bir hafta sonu diliyorum.
Sevgilerimle...

4 yorum:

  1. Allah yardimciniz olsun. Yine Allah tan 2 gunluk bi tadilstmis. Bizim evde 1 ay surdu ve ustalar iyi is cikardi daha uzunda surebilirdi. Blogumda paylasicam ins. Daha sonra.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Odaları değiştirdik ,küçük bir odayıda boyadık ama ev inanın savaş alanı gibi.2 gün dedim ama sanırım yerleşmek ve temizlik bir haftamı alacak.Çok sükür ki taşıma işi bitti ama bende bittim inanın:) 1 aylık tadilatı düşünemiyorum bile rabbim sizede kolaylık versin.

      Sil