1 Eylül 2014 Pazartesi

Blog tanıtım,adsd-msr.blogspot.com.tr

Adresini bırak paylaşalım etkinliğini başlattığımda amacım,yeni bloglar keşvetmek yeni yepyeni dünyaların kapısı aralamak ve başkalarınında bu dünyaları görmesini sağlamaktı.Ben bu konuda amacıma ulaşmaya başladığımı sanıyorum.Tek tek blogları incelerken , fikirler edinmeye çalışırken , aslında bambaşka diyarların yaşamların,paylaşımların içersine dalıvermişte oluyorum.Sözü çokda uzatmadan yep yeni bir dünyaya kapı aralayan ,hayallerim vardı benim bloğundan kısaca bahsedeyim.Kısaca dedim, çünkü anlatılmaz okunur gidip sayfa sayfa gezilir tadında bir blog.
Bloğun yazarı bir öğretmen kardeşimiz.
2008 den bu yana hayatının içersinde yer alan onda iz bırakan her anı, günü satır satır çok tatlı bir dille yazmış.
Okuduğu kitaplardan, gezip gördüğü yerlerden,hayali olan mısırdan ve yaşamının tatlı yada hüzünlü anlarından cesuca bahsetmiş.Bir kitap okur gibi başladım bloğu incelemeye,baktımki tam 2 saat geçmiş.Ben kaldığım yerden devam edeceğim.Sizlerde içten sunumuyla bu cici öğretmenimizin yazılarına bir göz gezdirmek isterseniz'ki istemekle kalmayıp takipcisi olacağınızada eminim:) Eee hadi ozaman buyrun gezip görmeye.

2 yorum:

  1. çok teşekkür ederim canım, blogumu beğenmene sevindim, onore oldum :)

    YanıtlaSil