19 Eylül 2014 Cuma

Eski gözlük kabından seyehat boyu dikiş kutusu yapmaca




Bu fikre bayıldım.
Nette dolaşırken rastlayınca hemen değerli bloger dostlarımla paylaşmak istedim.
Kullanmadığımız numaralı yada güneş gözlüğü kaplarını harika değerlendirmişler.Seyehate giderken hepimiz valizimizin bir köşesine olabilecek söküklere karşı bir parça iplik ve iğne mutlaka sokuştururuz.İşte tamda bu amaç için kullanılabilecek harika bir dikiş kutusu.
Yapım aşamaları için buyrun siteyi ziyaret edelim.Tık Tık

6 yorum:

  1. Güzel bir geri dönüşüm olmuş. Çok beğendim :)

    YanıtlaSil
  2. Yanıtlar
    1. Beğenmenize sevindim.Yorumunuz için teşekkürler,sevgiler

      Sil
  3. Fikir çok güzel.sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmenize sevindim.Yorumunuz için teşekkürler,bendende sevgiler

      Sil