2 Eylül 2014 Salı

Blog tanıtım,papatyahobidenizi.blogspot.com.tr




Ahşap boyama, cam boyama  denince aklım uçuyor desem yeridir.Zor meşakatli bir süreç.Nette gezerken  bloglarda sitelerde görüp görüp hep iç geçiririm.Ahşap boyamayı bir kaç tepsi denemesiyle seneler önce teccübe etmiştim ama cam boyama kavanoz süseme baya bi gözümü korkuttuğundan hiç cesaret edemedim.Bu işi üstadlarına bırakmak lazım bence.:)
Tamda hani bu konuya uygun,severek takip ettiğim papatyahobidenizi blogunun bir birbirinden güzel el emeği eserleriyle tanıştırmak istiyorum sizi.


Cam kavanoz boyamadan,tepsilere,harika mutfak setlerine kadar özel siparişle dilediğiniz model hazırlatacabileceğiniz çesit çeşit ürünler senfonisi adeta.
Ben bloğu dolaşırken hayranlığımı bastıramıyorum açıkcası.Bakarmısınız güzelliklerine.Özellikle istanbul temalı kavonozlara bayıldım doğrusu.İşte el emeği dedirtiyor insana:)


Daha yüzlerce çeşit ve model,görmek gezmek için sizleri bekliyor,eee hadi öyleyse buyrun.:)



2 yorum: